Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Kata-Kata Cinta Bahasa Jawa, Romantis, Lucu dan Bikin Baper

Bila selama ini kamu seringkali menemukan kata-kata cinta dalam Bahasa Indonesia maupun Bahasa Inggris, maka tidak ada salahnya kamu menggunakan kata-kata cinta dalam Bahasa Jawa untuk mengungkapkan perasaan sayang, kangen, ataupun perhatian kepada orang yang kamu sayangi.

Kata-Kata Cinta Bahasa Jawa,

Kata-kata cinta berbahasa Jawa yang ada bisa saja berbentuk peribahasa, kata kata mutiara ataupun puisi jawa yang dikenal sebagai geguritan. Ada satu kesan yang bisa kita dapatkan apabila kita menggunakan Bahasa Jawa untuk mengungkapkan rasa sayang atau cinta kita kepada orang lain, yang tentu saja tidak bisa kita dapatkan apabila kita menggunakan Bahasa Indonesia ataupun Bahsa Inggris yakni makna yang mendalam, rendah hati dan tulus ikhlas.


Karena dalam Bahasa Jawa sendiri memiliki beberapa tingkatan yakni Bahasa Jawa Ngoko, Kromo dan Kromo alus atau Kromo Inggil, maka jangan sampai salah ya kawan dalam penggunaannya. Kamu harus menyesuaikan kepada siapa kamu berbicara, dan maksud tujuanmu berbicara.

Berikut ini kata, kata cinta bahasa Jawa, kata mutiara, pepatah peribahasa, pitutur tentang kasih sayang [ rasa tresna ] dalam bahasa Jawa yang bisa kamu kutip, kamu edit dan kamu bagikan kepada teman, sahabat dan orang-oran kamu sayangi :    

Kata Cinta Bahasa Jawa Romantis 

 Tresno krono rupo lan bondo dunyo iku semu. Katresnan soko ati iku sing bakal langgeng nyawiji
( Cinta yang didasari karena rupa dan kekayaan sifatnya hanyalah sementara. Tetapi cinta yang yang tumbuh dari hati akan abadi )


Witing tresno kui jalaran Seko Kulino
Pedote tresno jalaran ono wong liyo



Ojo treno mergo rupo. Rupo iku iso tuo. Tresno iku mergo ati ra bakal owah tekaning pati Palembang menyapa 
( Jangan cinta karena memandang rupa / wajah. Wajah bisa saja tua, tetapi cinta yang didasari dari hari akan abadi hingga maut memisahkan ) 



Tresno kui kadang koyok wifi.
 Selama koe ora ngumbar sandi penghuni ne yo mong siji



Witing tresno jalaran soko kulino, kulinakno ngrasakne roso gen ngerti sejatineng roso kang sejati, roso kang sejati dumunung ono ati.
( Cinta bersemi karena terbiasa. Terbiasalah menggunakan hati nurani, agar kita mengerti cinta sejati. Cinta sejati berasal dari hati  )




Sejatining tresno kuwi ana nang atine dewe. Sing ngrasakke awake dhewe..Mulo Babakan katresnan kuwi..ora bisa di pekso lan ora bisa di campur tangan wong liyo...tresno kuwi rosone ati....ora rosone bondho...lan pangkat...tanpo rosone ati ora bakal langgeng saktekane pati...Saiki akeh tresno sing mung nganggo rosone bondho... pangkat....tanpo ngrasake sakjeroning tresno nang njero ati....Mulo Saiki akeh wong omah-omah ora langgeng...Senajan tresno tetep milih sing duwe bondho titi wancine akhire yo mung gelo....nggelani atine dewe  

( Cinta sejati itu berasal dari hati kita masing-masing. Yang merasakan kita sendiri. Oleh karenanya, cinta itu tidak bisa dipaksakan, tidak bisa dicampuri oleh orang lain. Cinta itu rasa dari dalam hati, bukan karena kekayaan dan kedudukan. Tanpa rasa dari dalam hati, maka cinta tidak akan bisa abadi sampai maut memisahkan. Saat ini banyak orang mencintai orang lain berdasarkan kekayaan, pangkat, dan menghiraukan suara hati masing-masing. Maka tidak dapat dipungkiri, banyak yang berumah tangga namun rumah tangganya tidak bertahan lama. Meskipun seringkali rasa sayang kita tertuju pada orang yang memiliki harta yang lebih, namun padha akhirnya semua akan kecewa, mengecewakan hati kita masing-masing )


Tresno mu koyok gapuro awale slamat datang akhire slamat tinggal
( Cintamu seperti halnya gapura, yang awalnya menyambut dengan selamat datang namun pada akhirnya mengucapkan selamat tinggal )


Wong urip iku kudu andap asor tresno marang sak pepadane urip wong urip iku ojo dumeh
( Dalam menjalani hidup, setiap orang haruslah rendah hati dan saling mengasihi dengan sesama, jangan sombong )


Kata-Kata Cinta Bahasa Jawa,




Tresno iku kadang koyo kripek telo, iso ajor lek ora ati ati legowo
( Cinta itu seperti keripik singkong, bisa saja hancur berkeping-keping jika hati tidak ikhlas menerima )


Tresno jalaran soko kulino, mulo monggo di kulinakno anggene sholat supados saget tresno marang Gusti
( Cinta bersemi karena terbiasa, oleh karenanya, mari kita biasakan menunaikan ibadah sholat supaya kita bisa mencintai Tuhan )



Kae seng sering muni sayang bar ngunu ngilang.. koe ki jane demit po menungso



Yen mung rupo sing gawe atimu tresno. Banjur kepiye anggonmu tresno marang Gusti sing tanpo rupo. Sing ati-ati ngger nang nduyo iki, panggonane wong drama.
( Jika hanya dari wajah / rupa kamu menjadi jatuh cinta. Maka bagaimana kamu bisa mencintai Tuhanmu yang tidak terlihat. Berhati-hatilah hidup di dunia ini, hidup dunia ini penuh dengan sandiwara.

Kata-Kata Cinta Bahasa Jawa


Menawi kito mboten saget nggadai ingkang kito tresnani..... Nanging kito Kedah nresnani ingkang kito nduweni. Amargi tresno meniko mboten Kedah andarbeni nanging kito Kedah andarbeni tresno...
 ( Jika kita tidak bisa memiliki yang kita cintai. Tetapi kita bisa mencintai apa yang kita miliki. Karena cinta itu tidak harus memiliki. Dan meskipun tidak bisa memiliki, kita tetap memiliki cinta )



Nek wis ono syukurono nek durung teko entenono nek wis lungko lalekno nek ilang Ikhlasno 
( Jika sudah ada, bersyukurlah, jika belum datang, tunggulah sampai dia datang, jika sudah pergi lupakan dan ikhlaskan )


Yowes dada sayang mugo langeng karo sing saiki 
Ojo lali maem, mergo ngelarani butuh tenogo




Sepira gedhe kowe bisa nompo opo wae sing menyangkut pasanganmu kuwi, sing gawe hubunganmu tetep awet. Mergo tresno iku sejatine ora mandhang rupo utawa bondo. Sing dibutuhke kui yo mung nrimo
( Seberapa besar kamu bisa menerima apa saja yang menyangkut pasanganmu, itulah yang membuat hubungan tetap awet. Karena cinta sejati itu tidak melihat rupa atau harta. Yang dibutuhkan adalah rasa saling menerima satu dengan yang lainnya )



Ora bantere swara gluduk sing gawe tukule tetanduran. Nanging tumetese banyu udan. 
Sak kocap sewu laku lebih baik dariapada sak laku sewu kocap.
kakean GLUDUK kurang UDAN'  Tembung kiyas iki Nggambarake sak perangane Manungso seng pinter ngomong, pinter ngandani nanging tanpo di sertai ngaji diri ( kebanyakan teori tanpa bukti ) 

Tembung iki ngemu teges lan menehi pepeleng marang manungso, supoyo anggone ngadepi lakone urip, ora mung ngedekake bantere sworo, nanging seng di butuhke bukti seng nyoto. Dudu bantere sworo Gluduk seng gawe tukule tetanduran, nanging tumetese banyu udan.


Tiwas tresno malah ketikung konco
( Terlanjur jatuh cinta, namun malah dikhianati teman sendiri ) 


Yen pingin ngunduh atine Liyan. Tanduren tresno tulus tenanan. Yen tanduranmu namung trisno leLamisan, biso wae seng kakunduh malah ati sing amis, blekethek an. 
( Jika kamu ingin mendapatkan cinta dari orang lain, maka sayangilah dengan tulus. Jika kamu hanya mengobral janji atau kata-kata. Kamu akan mendapatkan hati yang busuk.



Aku sayang koe tapi koe sayang deweke 
Yo wis aq tak balek wae nyiapne sajenan



Ojo moro nek mung arep lungo. ojo gawe tresno nek mung arep gawe loro
( Jangan datang bila pada akhirnya akan pergi. Jangan membuatku jatuh cinta bila cuma membuat sakit hati.



Tresno iku ora, metu soko pangucap nanging metu soko batin, dilairake yen mung diroso nang jero ora bakal nemoni.
( Cinta itu muncul bukan hanya dari mulut, melainkan dari batin kita, dilahirkan dari hari hati dan dirasakan )


  · Sakjane awak dewe ki podo-podo sayang'e, tapi bedone 
"aku tenanan, kowe dolanan"



Wong ibadah iku durung jaminan mlebu suwargo lurr...
Mergo gusti Allah cipta ke mahluke. Mung kon ngibadah. Nyembah. Mane mbah marang gusti...
Masio sampean bejat... Yen gusti Allah tresno sampean... Masio bejat yo tetep melbu suwargo....
Ora usah terlalu panik soal suwargo-neroko... Penting urip nglakoni kebecikan. Migunani marang liyane. Insya Allah suwargo panggone…


Moga wae wong seng ninggalne aku pas sayang" nge omahe kemalingan,
Ben weroh rasane kelangan :)



Mbiyen aku kelangan, saiki aku kelingan
( Dulu aku kehilangan dia, sekarang aku ingat dia )

Kata-Kata Cinta Bahasa Jawa

Yen pengen ngerti gegambare wong sing bujung urup kelangan urip sinau marang sasmitha alam kang wujud lilin...lilin kae murup menehi pepadang nanging lali marang awake dewe... entek ndhedek pungkasane mati kelanhan urip..
( Jika ingin mengerti orang yang mau merelakan dirinya, maka belajarlah dari sebuah lilin. Lilin itu bisa menyala dan memberikan sinar bagi sekitarnya namun lupa akan dirinya sendiri. Sapai padha akhirnya dia akan habis memberikan dirinya untuk sekitarnya. 



Kesabarane priyayi kakung marang sisihane nalikoning ono masalah, iku sing di arani prio kang sejati, ora mung nggolek'i salah lan bener'e dewe-dewe, nalikoning ati lagi sumpek lan jiwone lagi peteng, nggawe dalan padhang supoyo iso kanggo rumaketing tali katresnan. Mergo wanito iku luwih ing perasaan lan ke gowo howo sing ndadekake pengen nesu utowo ngamok, ananging sejatine ndekne pengen nggolek roso tentreming ati marang sisihane…

Kesabaran seorang laki-laki terhadap pasangannya diuji ketika muncul masalah. Yang disebut lelaki sajati, tidak hanya mencari benarnya sendiri. Ketika hatinya sedang kacau, dan menemuka masalah yang rumit, dia bisa mencari solusi dan bisa mempererat rasa sayangnya terhadap pasangan. Karena wanita itu lebih terbawa perasaan sehingga dia akan lebih cepat marah, namun sebenarnya dia hanyalah ingin mencari rasa damai dengan bersanding disamping suaminya.


Ulo sowo
Nguntal boyo
Wes kadung tresno
Mong di anggep konco :(



Wicaksanane wong lanang sejati iku kudu biso Ngademi, ngayemi lan nentremke ati marang sisihane kanggo nglanggengke urip tumuju bebrayan sing luwih suwe, milo sak bejo bejaning wongkang lali luweh becik wongkang eling lan waspodho, tetep usaha lan dedungo marang Gusti Ingkang Maha Kuwoso…
( Kebijaksanaan lelaki itu bisa memberikan ketenangan terhadap pasangannya supaya hidup berumah tangganya bisa berjalan dengan semstinya. Oleh karena itu, seberuntungnya orang yang lupa lebih orang yang hidup hati-hati dan waspada. Tetap berusaha dan berdoa terhadap Tuhan yang maha kuasa )

OJO NURUTI HOWO NAFSU MU SUPOYO BEN ORA KOBONG ATI MU



  Katresnan iku sabar,loma,ora kumeren,ora gumunggung ora kumenthus,katresnan ora saru polahe,lan ora golek kepenake dewe..katresnan ora gampang nepsu lan ora nyimpen kaluputane liyan katresnan iku ora bungah awit anane tumindak ora adil nanging kayekten kang bungahake..katresnan ikunutupi samubarang,ngarep arep samubarang nyabari samubarang…


KANGEN TANPA UKARA, TRESNA TANPA CIDRO



Hubungan ora bakal rusak yen salah siji ati ora kebukak. Setia kui pilihan dudu paksaan.
Tresno kui teko ora mergo kata 'karena'
Karena dia cantik aku cinta,karena dia ganteng aku  cinta.
Tresno kui teko mergo ono kata 'meskipun'.
Meskipun dia sederhana dan biasa saja,aku tetap cinta


Ayo berjuang bareng bareng, mugo wong tuo, lan Gusti ngeridhoi awak e dewe.
Mergo pengenku mung siji, yaiku sakinah, mawadah, warohmah
karo sliramu. amin



Perjuangno sopo sing selalu ono pas koe susah-susahe. Sopo sng selalu ngorbanke wektune nggo koe,dudu sopo sing teko pas koe lagi sukses sukses e.
Sak durunge ndewe niatan golek ganti, coba iling ilingen biyen angele ngluluhne cueg e.sing maune ra kenal dadi kenal, sing maune cueg dadi perhatian, sing maune kekancan dadi pasangan. Ojo mung mergo ono sing luweh mempesona, koe ninggal sing setia, kanggo sliramu sing wes bertahan lan menetap, tulong ojo berubah, tetepo karo aku.

Demikianlah, kutipan, quotes, caption, kata-kata cinta, kata-kata bijak Bahasa Jawa yang bisa kamu jadikan referensimu untuk digunakan sebagai caption fotomu agar terlihat lebih keren. Kamu juga bisa menjadikan kutipan diatas sebagai status di akun media sosialmu. 
yosefpedia I'm introvet person

Posting Komentar untuk "Kata-Kata Cinta Bahasa Jawa, Romantis, Lucu dan Bikin Baper"